Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Opis modyfikacji:
OdysseeModTeam przygotował w dniu dzisiejszym dla was ostateczną już wersję Odysei opatrzoną numerkiem 2.0, nad którą prace trwały ładne 8 lat. Panowie zamieścili w niej liczne zmiany proponowane przez graczy. Zostały poprawione znane bugi oraz wiele innych błędów. Nie oszukujmy się jednak, bowiem mod jest tak gigantyczny, że dalej zawsze na coś będzie można trafić. Te błędy nie powinny jednak przeszkodzić w ukończeniu rozgrywki i popsuć radości z grania. Jeśli chodzi o najważniejsze zmiany, to są one następujące:
- Możliwość wyuczenia się walki z tarczą (niezbędny jest do tego zainstalowany Odyssee_Systempack).
- Dodatkowe 126 zadań. Ogólnie jest ich 565 i jest to liczba niemal porównywalna do G3.
- Kompletny dubbing niemiecki, jak i nowy soundtrack dla Varantu, Myrtany i Nordmaru.
- Nowe światy; poza nowym terenem morskim zostały poszerzone również Nordmar i Myrtana. Ponadto można teraz również wstąpić do Górniczej Doliny.
- Lekka przeróbka niektórych światów.
- Zmiana w systemie wytwarzania strzał: Teraz jest ono bardziej opłacalne, bowiem za strzałę czy bełt u kupców zapłacimy każdorazowo po 3 szt. złota, zaś wyprodukowanie 10 strzał czy bełtów kosztuje jedynie 5 szt. złota, zatem do 10 zaostrzonych strzał bądź bełtów brakuje nam jeszcze tylko kawałka surowej stali. Cena idzie o połowę w dół, jednak nie wszędzie będzie można wyuczyć się tejże umiejętności, dlatego zaleca się to zrobić od razu u kowala Theodora na wyspie Athanos. Będziecie musieli teraz poszukiwać po świecie pni drzew i obrabiać je na mniejsze plastry. Następnie do osad posłużymy się drewnianym klocem, a następnie będziemy mogli wyrobić nasze groty na kowadle. Brakuje nam jeszcze tylko piór na lotki, które możemy pozyskać m. in. ze ścierwojadów. Teraz możemy wreszcie przystąpić do wyrobu 10 strzał na stole roboczym z 10 piór, 10 grotów oraz 10 osad. Po opanowaniu podstaw możemy się zabrać również za produkcję strzał i bełtów o specjalnych właściwościach (np. zatrute czy wybuchowe). Każde z nich zadają przeciwnikowi dodatkowe obrażenia. Czasami mają je również w swojej ofercie różnoracy kupcy. Szybko się jednak przekonacie, że zakup tychże perełek jest nieporównywalnie droższy.
- Możliwość zadawania większych obrażeń dzięki wyuczonym umiejętnościom „Mistrz walki” oraz „Strzelec wyborowy”. Oba te talenty dostępne są jednak tylko na poziomie bardzo łatwym, łatwym oraz średnim, bowiem zostały one dodane tylko po to, aby ułatwić rozgrywkę graczom.
- Lepszy ekwipunek dla bohatera: teraz oprócz nowych pancerzy dostępne są również tarcze i hełmy.
- Możliwość wykuwania potężnych amuletów i pierścieni po wyuczeniu się umiejętności „Złotnik” (m. in. pierścień szybkości) oraz ulepszanie zbroi i szat.
- Możliwość zakupienia śpiwora w 4 rozdziale, dzięki któremu będzie można przenocować w dowolnym miejscu.
- Poszukiwanie złóż raczej nie wydaje się być zbyt pasjonującym zajęciem, jednak wiedza w zakresie górnictwa wymagana jest do niektórych zadań. Ruda żelaza przykładowo przydaje się do produkcji strzał i bełtów, jednakże istnieje tylko kilka obszarów, na których będziecie mogli ją wydobyć, np. na Tamorze. Do wytworzenia niektórych zwojów potrzebne są siarka, węgiel, akwamaryn bądź topaz.
- Możliwość wydobywania 14 różnych minerałów, które są podzielone na cztery podgrupy:
Wydobywanie rudy: obejmuje magiczną rudę, rudę żelaza, czarną rudę oraz czerwoną rudę.
Metale szlachetne i akwamaryn: złoto, srebro i akwamaryn.
Kamienie szlachetne: rubin, topaz, szmaragd, ametyst.
Pozostałe: sól, węgiel i siarka.
Jeśli w jednej grupie osiągniesz 100% wiedzy górniczej, będzie to widoczne w twoim oknie bohatera w konkretnej kolumnie. Wtedy twoja ogólna wiedza w zakresie górnictwa wzrośnie o 25%. Po osiągnięciu 100% we wszystkich grupach, twoja ogólna wiedza również będzie wynosiła 100%. Zostajecie tym samym guru kopaczy we wszystkich czterech grupach i otrzymujecie sowitą dawkę punktów doświadczenia.
Fabuła:
Akcja Odysei rozgrywa się od chwili, gdy bezimienny bohater opuszcza Khorinis i udaje się na Myrtanę. W tym czasie bohater naszego opowiadania, Roland, rezyduje w twierdzy paladynów na Athanos jako jeden z rekrutów. Wojna z orkami omijała tę wyspę szerokim łukiem, lecz mimo tego nasz bohater sili się na zostanie paladynem i postanawia dzielnie stawić zielonoskórym czoło. Decyduje się na opuszczenie wyspy, aby zrealizować te zamiary, jednak nie wszystko jest takie proste, jakby się na początku wydawało.
Do realizacji swoich celów musi przebyć długą i wyboistą drogę oraz przeżyć wiele ekscytujących i niełatwych przygód. Poznaje w międzyczasie wrogów królestwa oraz ich machinacje, dowiadując się tym samym o ich celu. Chodzi o stworzenie swoistego imperium pod wodzą Beliara oraz ujarzmienie wszystkich wolnych ludzi, albo - jeśli to w ogóle możliwe - całkowite ich unicestwienie. Roland szybko zdaje sobie sprawę, że bycie paladynem to nie cel sam w sobie, a jedynie wyższa misja. Tym samym decyduje się on kroczyć obraną przez siebie ścieżką i staje do walki z wrogami królestwa, by zachować niepodległość Myrtany.
Cechy:
* Ogromna, trzymająca w napięciu historia
* Wiarygodne postacie i rozległe dialogi
* Co najmniej 200 godzin rozgrywki
* 565 zadań
* Ponad 1000 NPC
* Wiele starannie zaprojektowanych światów z różnymi klimatami oraz ciekawymi lochami
* Możliwość spotkania starych znajomych z GII oraz postaci z innych znanych modyfikacji
* Kompletny dubbing niemiecki oraz nowa ścieżka dźwiękowa dla Varantu, Myrtany i Nordmaru
* Pięć poziomów trudności do wyboru
* Wiele nowych animacji, m.in. ostrzenie broni, picie z beczki, pisanie zwojów, otwieranie trumien i grobów
* Możliwość stworzenia strzał i bełtów o specjalnych właściwościach, np. ogniste, zatrute, lodowe, magiczne, wybuchowe
* Wydobywanie rudy, rudy żelaza, złota, siarki, srebra, węgla, akwamarynu i wiele innych
* Nowe zwierzęta i potwory (np. gryf, żółw, ogr)
* Mnóstwo nowych tekstur dla potworów
* Rozległy system respawnu potworów
* Przemiana w różne monstra, np. w krwiopijcę, chrząszcza, lwa albo orka
* Niebezpieczni przeciwnicy do samego końca
* Potężni magowie mogący sami siebie uzdrawiać
* Sporo nowych zbroi
* Sporo nowych gildii i frakcji, np. Orkowi Najemnicy, Asasyni, Koczownicy i Nordmarczycy
* Sporo nowych interaktywnych przedmiotów, np. szafy, które można otwierać
* Nauka pływania i nurkowania
* Nowe talenty, których można się nauczyć, np. zabójca orków, zatruwanie broni
* Dodano hełmy i tarcze
* Potwory mogące otruć bohatera
- i wiele więcej -
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.017 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 512.87 kB (Maksimum: 567.13 kB) ]